Litt halvgammelt nytt fra hotelltomta


Hvem vil se flere bilder fra hotelbyggingen?

Det jobbes hver dag, lange dager på tomta, og det er spennende å følge utviklingen dag for dag. Det meste arbeidet foregår manuelt, og på en helt annen måte enn det ville gjort på et lignende bygg i Norge.

Håndkraft er stikkordet, og jeg er imponert over innsatsen til de som jobber her. De står på, tross varmen som er midt på dagen. En dag jeg var innom ved lunsjtider, drev en av de yngste av de fatisk å tok armhevinger i pausa. Mens jeg var svett etter å ha syklet de hundre meterne fra hjemme....

Men nå skriver jeg meg bort her, tenkte bare å vise noen bilder. Disse er tatt 6. september, så det betyr at jeg har mye mer å vise dere.

 Hit vil svømmebassenget gå. 


 Og jammen blir det vegger på hotellet også.



 Og trapp..

 Stair way to heaven, eventuelt til andre etasje. 
(dette er såklart bare konstruksjon for å støpe på, men det skjønte dere kanskje.)




Jeg gleder meg sinnsykt mye til å sitte her i den ferdige restauranten og kikke utover havet!
Gjør du?


Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: