Husbygging og litt sånn.




Her er litt bilder fra husbyggingen de siste to ukene. Støping av gulv og maling av vegger tok visst litt lenger tid enn jeg trodde.. Jeg begynner å bli litt utålmodig nå, bare fordi jeg gleder meg veldig, veldig til å kunne flytte inn snart..

Men litt småplukk er det enda igjen. Blant annet så er ikke denne kjøkkenbenken helt ferdig for å si det sånn. Og før noen blir veldig imponert over hvor god jeg plutselig har blitt på sement, så må jeg innrømme at jeg har vært svært lite deltakende i dette arbeidet. Ja, i noe som helst av arbeidet egentlig. Men å male veggene utvendig, der har jeg fått bidratt litt. Også har jeg brukt metervis med sandpapir. Skal vise bilder av dette prosjektet senere.


Og ellers er det ikke så veldig mye som skjer her i Hikkaduwa. Foreløpig! For et par uker siden kunne jeg gå på stranda og være helt mutters alene, mens nå har jeg selskap av stadig flere soltørste mennesker. Dette betyr at turistsesongen er i anmarsj, og det er bra for meg (og de fleste andre her i byen). Det betyr nemlig at jeg snart kan begynne med dykkingen. Noe som skal bli fantastisk!!

Enn så lenge kan jeg nyte naturlig mønster i havkanten. Og nå har bølgene roet seg såpass at jeg kan våge meg uti for en dukkert innimellom også.

Ukens forruk av chili. Neida. Joda.

Huff, det her ble mye pjatt. Men ville bare gi en liten oppdatering på hvordan livet er her på Sri Lanka akkurat nå. I tilfelle noen lurer.. Kommer med et innlegg til snart, for har nemlig enda mer jeg bare må fortelle. Må bare vente til jeg har noen bilder å vise frem først.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: